Kviečiame dalyvauti diskusijoje „Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?“
Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės
Lietuvoje?
Diskusija
11.21 | Vilnius
Reklamos kūrėjai siekia paveikti
vartotojų protą, mintis, jausmus, įpročius, nuotaiką, elgesį ir t.t.
psichologija visu šiuos reiškinius tiria.
Ar
bendradarbiauja abi grupės tarpusavyje? Kiek? Kaip?
Kiek reklama yra
etiška?
Kokius vartotojų
ar reklamos poveikio tyrimus psichologai atlieka?
Šiuos ir daugiau klausimų nagrinėsime
atviroje Psichologų sąjungos organizacinio komiteto rengiamoje diskusijoje „Psichologų
ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?“, šių metų lapkričio 21 d. 18 val., Vilniaus universiteto Filosofijos
fakultete, Universiteto g. 9, Vilnius, 201aud.
Moderatorius – verslo psichologas Šarūnas
Mačiulis“
|