KLINIKINĖS IR SVEIKATOS PSICHOLOGIJOS KOMITETAS kviečia psichologus į PRIEŠKONFERENCINIUS seminarus

KLINIKINĖS IR SVEIKATOS PSICHOLOGIJOS KOMITETAS kviečia psichologus į PRIEŠKONFERENCINIUS seminarus

KADA: 2024 m. rugsėjo 30 d. ir spalio 3 d.

KUR: „Zoom“ platforma

Šiemet kviečiame pasikalbėti ir praplėsit žinias apie NEUROĮVAIROVĘ. Susipažinkime su pranešėju, kuris pradės šią konferenciją. PRANEŠIMAS BUS VERČIAMAS Į LIETUVIŲ KALBĄ.

PETER VERMEULEN: Psichologijos ir pedagogikos mokslų daktaras Peter Vermeulen daugiau nei 35-erius metus domisi ir dirba autizmo sutrikimo tema. Jis yra daugiau nei 15 knygų apie autizmą autorius, dėstytojas. Lektorius į autizmo spektro sutrikimus analizuoja remiantis kontekstu, yra šios apibrėžimo/teorijos autorius.

TEMA: Autizmo spektro sutrikimus turintiems vaikams ir jaunimui, lankyti mokyklą yra tarsi turėti dvigubą mokymosi programą. Be standartinio mokymosi proceso, orientuoto į rezultatus, jie turi ir „antrąją mokymosi programą“, kurioje turi mokytis orientuotis socialiniuose mokyklos kontekstuose, susidoroti su gausiais sensoriniais dirgikliais, mokytis toleruoti nenuspėjamumą ir neapibrėžtumą, perprasti neurotipinį bendravimą. Nenuostabu, kad tiek daug autizmo spektro sutrikimą turinčių mokinių, mokykloje patiria stresą, atsisako į ją eiti arba būna išmetami iš mokyklos. Todėl į šią „antrąją mokymo programą“ būtina atsižvelgti, siekiant užtikrinti sėkmingą šių moksleivių mokymosi procesą. Kad autizmo spektrą turintys mokiniai galėtų visiškai susikoncentruoti į standartinę mokymo programą ir gautų lygias mokymosi galimybes reikia patenkinti jų poreikius ir gerinanti jų psichosocialinę gerovę mokykloje, kurti šiam sutrikimui skirtas, draugiškas mokyklas.

Šiame pranešime lektorius pristatys keletą pagrindinių autizmo spektro vaikams draugiškų mokyklų kūrimo gairių, pateiks konkrečių patarimų, kaip padaryti mokyklą palankesnę tokiems vaikams ir jaunimui. Pranešimas apims skirtingas sritis, tokias kaip autizmui draugiškos instrukcijos, autizmui draugiškas grupinis darbas ir kt. Taip pat paaiškins, kaip svarbu mokymosi procese pereiti nuo (tik) funkcinių nepriklausomybės įgūdžių ugdymo prie laimės ir gerovės siekimo.

REGISTRACIJOS FORMA – https://lps.epersonalas.lt/#!/balsavimas/2f07e833-6688-4983-9f7b-e580d67e210c

KONFERENCIJOS PROGRAMA

KAINA:

Prieškonferencinis seminaras LPS NARIAMS IR STUDENTAMS 30 eur*.

Prieškonferencinis seminaras NE LPS NARIAMS 50 eur*.

* kaina nurodyta perkant bilietą į vieną seminarą. Perkant kelis bilietus galioja specialūs pasiūlymai.

EN

KLINIKINĖS IR SVEIKATOS PSICHOLOGIJOS COMITY invites psychologists to participate in seminars

WHEN: 30th of September and 3th of October

WHERE: „Zoom“ platform

This year we invite you to know more about NEURODIVERSITY. We introduce our first lector.

LECTOR: Dr. Peter Vermeulen, PhD in Psychology and Clinical Educational Sciences, has more than 35 years of experience in the field of autism. Founder of “Autism in Context”, where autism is

understood in context. Peter is an internationally respected lecturer/trainer and he presents all over the world. Peter wrote more than 15 books and several articles on autism, some of them translated into more than 10 languages. For his +30 years of work in the field of autism, he received in 2019 a Lifetime Achievement Award.

TOPIC: For children and youngsters with autism, attending school is like having a double curriculum: on top of the standard curriculum with its traditional learning outcomes, there’s also a second curriculum: learning to navigate the social school world, coping with the sensory environment at school, surviving unpredictability and uncertainty, understanding neurotypical communication. No wonder so many students with autism are stressed at school, drop out of school, or refuse to go to school. Therefore, the ‘second curriculum’ needs to be addressed to ensure the successful education of students on the autism spectrum. Addressing their needs and enhancing their well-being at school by creating autism friendly schools is necessary to ensure that they can fully focus on the standard curriculum and get equal chances for learning. In this presentation, we will explore some of the basic guidelines for creating autism friendly schools and give some concrete tips to make going to school more comfortable for children and youngsters with autism. We will address different areas, such as autism friendly instructions, autism friendly group work, etc. We will also explain the importance of making a shift from teaching (only) functional independence skills towards a focus on happiness and well-being as the desired outcome of autism friendly education.

REGISTRATION FORM- https://lps.epersonalas.lt/#!/balsavimas/2f07e833-6688-4983-9f7b-e580d67e210c

PROGRAM – https://www.psichologusajunga.lt/wp-content/uploads/2024/06/Neuroivairove.jpg

PRICE:

SEMINAR LPS MEMBERS AND STUDENTS 30 eur*.

REGULAR PRICE 50 eur*.

* one seminar price. Buying a few tickets you can get a special price.

Skip to content