|
Įvyko diskusija „Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?“
2017
11 21 LPS Organizacinės psichologijos komitetas sukvietė į diskusiją Vilniaus
universitete "Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės
Lietuvoje?". Diskusijoje dalyvavo psichologai, studentai ir reklamos
industrijos atstovai, viešųjų ryšių ir reklamos psichologijos dalyko dėstytoja
dr. N. Norvilė, kiti besidomintys psichologija reklamoje. Diskusiją parengė ir
moderavo verslo psichologas Šarūnas Mačiulis. Temos pristatymo metu buvo
pateikti tiek reklamos, tiek psichologijos panašumai ir skirtumai, bandoma
nubrėžti takoskyrą ir neatsiejamai persipinančias sritis. Renginio dalyvių
pasisakymus provokavo nevienareikšmiškai vertinama reklama, jos poveikis
vartotojui, visuomenei bei etiniai aspektai. Diskusijos metu buvo atskleista,
kad Lietuvos psichologai reklamos kūrime bei tyrimuose dalyvauja epizodiškai,
universitetai tokių specialistų nerengia, nors verslo psichologai studijuoja
viešųjų ryšių ir reklamos psichologiją ir kartais kviečiami konsultuoti
vietinius bei globalioje rinkoje žaidžiančius užsakovus. Dalyviai apgailestavo,
kad diskusijų ir renginių šia tema trūksta, todėl organizatoriams verta
pagalvoti apie platesnį formatą.
Naujieną parengė Š.
Mačiulis
Nuotraukos M. Miselytės
|
|
LPS renginiai |
|
|
|
|
|
|
|
|