Kviečiame dalyvauti diskusijoje „Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?“
Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?
Diskusija
11.21 | Vilnius
Reklamos kūrėjai siekia paveikti vartotojų protą, mintis, jausmus, įpročius, nuotaiką, elgesį ir t.t. psichologija visu šiuos reiškinius tiria.
Ar bendradarbiauja abi grupės tarpusavyje? Kiek? Kaip?
Kiek reklama yra etiška?
Kokius vartotojų ar reklamos poveikio tyrimus psichologai atlieka?
Šiuos ir daugiau klausimų nagrinėsime atviroje Psichologų sąjungos organizacinio komiteto rengiamoje diskusijoje „Psichologų ir psichologijos vaidmuo reklamoje: (ne)galimybės Lietuvoje?“, šių metų lapkričio 21 d. 18 val., Vilniaus universiteto Filosofijos fakultete, Universiteto g. 9, Vilnius, 201aud.
Moderatorius – verslo psichologas Šarūnas Mačiulis“
|