Kaip bendrauti su žiniasklaida?
Mokymai psichologams Klaipėdoje
Šiais laikais labai lengva tapti žurnalistų dėmesio objektu. Jus gali apklausti gatvėje, nufilmuoti renginyje, pakalbinti kaip savo srities ekspertą. Kad kontaktas su žurnalistu netaptų viena blogiausių gyvenimo patirčių, reikia žinoti bendravimo su žiniasklaida taisykles. Dėl šios priežasties, Lietuvos psichologų sąjunga (LPS) maloniai kviečia dalyvauti psichologams skirtuose mokymuose „Kaip bendrauti su žiniasklaida?“.
Lektorė: Daiva Ausėnaitė, turinti 20 m. darbo patirtį (žiniasklaidos, ryšių su visuomene srityje), dirbusi televizijoje, radijuje, spaudoje, šiuo metu rengia tekstus internetiniams puslapiams, yra Sveikatos žurnalistų asociacijos įkūrėja ir pirmininkė.
Laikas: 2016 m. lapkričio 11 d., 16 val.
Diskusijos organizatoriai:
Lietuvos psichologų sąjunga
Klaipėdos universitetas
Vieta: Klaipėdos universitetas, Humanitarinių ir ugdymo mokslų fakultetas (S. Nėries g. 5, Klaipėda), 220 auditorija.
Seminaro metu kalbėsime šiomis temomis:
1. Tradicinė žiniasklaida: išsiaiškinsime, kas yra žiniasklaida ir pagal kokius principus ji veikia. Suprasime, kodėl žurnalistai nuolat skuba, kaip su jais bendrauti, kad pabendravimo rezultatas nenuviltų ir neapkartintų gyvenimo. Kelsime klausimus, kodėl mažiausiai rizikinga bendrauti su radijo žurnalistais, kokios yra pagrindinės bendravimo su žiniasklaida etiketo taisyklės (pvz. ką pakeičia pasiūlytas kavos puodelis?), ar galima žurnalistui pasiūlyti tapti Jūsų klientu ir pan.
2. Naujoji žiniasklaida: medijų teoretikai ir praktikai sako, jog žiniasklaida keičiasi, senoji žurnalistika net ima irti. Ar tai bus tiesa, parodys laikas, tačiau jau dabar socialinė medija kasdien demonstruoja, kad žiniasklaida jau nebe TV ir radijo studijos. Susipažinsime su naująja žurnalistika, nes pasaulio žiniasklaida jau aprašė atvejus, kai žmonių kontaktai socialinėje medijoje, jų ten išreiškiamas elgesys, padarytos klaidos tampa sunkių psichologinių išgyvenimų priežastimi.
3. „Pats sau televizija“: vienas moderniausių būdų pasiekti savo tikslinę auditoriją – sukurti savo paties mediją. Tai tinklaraščiai, internetiniai puslapiai, socialinių tinklų profiliai ir „Youtube“ video kanalai. Ką apie tai turi žinoti psichologas? Kodėl jam to gali reikėti? Ar ne geriau bendrauti su tradicine žiniasklaida?
Į visus šiuos ir daugelį kitų klausimų Jums bus atsakyta jau lapkričio 11 d., 16 val, Klaipėdoje. Laukiame Jūsų!
Dalyvio mokestis:
Renginio dalyvio mokestis - 15 Eur
LPS nariams, Klaipėdos universiteto bendruomenės nariams, LiPSA nariams - 10 Eur
Renginys atitinka EuroPsy sertifikato kvalifikacijos kėlimo standartus. Registracija vyksta internetu bei renginio dieną. Vietų skaičius ribotas. 2017 m. sausio-vasario mėnesiais pakartotiniai seminarai planuojami Vilniuje ir Kaune.
Po
seminaro nuo 18 val. maloniai kviečiame į susitikimą su LPS prezidente dr.
Neringa Grigutyte, kurio metu bus aptariamos Klaipėdos psichologų bendruomenės
bei LPS tolimesnio bendradarbiavimo galimybės. Kviečiami psichologai ir
nedalyvavę seminare. Dalyvavimas šiame susitikime yra nemokamas.
Registracijos forma:
* privalomi laukeliai