|
Kandidatai į LPS Valdybos rinkimus
Gerbiami Lietuvos psichologų sąjungos nariai,
Iš Lietuvos psichologų sąjungos (LPS) Valdybos 2023 m. sausio mėn. pasitraukė valdybos narė Rasa Kuprytė. Netrukus bus skelbiamas išankstinis balsavimas nuotoliniu būdu, dėl naujo LPS Valdybos nario rinkimų.
Kviečiame susipažinti su kandidatais į LPS Valdybą 2023-2025 m.

AGNĖ LASKYTĖ
Aš, Agnė Laskytė, biomedicinos mokslų
daktarė (nuo 2009 m.), turinti mokyklinės krypties psichologijos magistro
išsilavinimą (nuo 2004 m.) ir šiuo metu besigilinanti vaikų-tėvų-mokytojų
santykio (-ių) bei jo (jų) panaudojimo ugdymo(si) procesuose mokykloje sritimi
bei nepilnamečių, kaip teisinio proceso dalyvių, apsaugos klausimais.
Esu Herojaus pradinės mokyklos psichologė ir Didelių
vaikų puslapio Facebook ir Instagram įkūrėja, turinio rašytoja ir iliustracijų
kūrėja. Viešose erdvėse stengiuosi skleisti žinią apie vaikų-tėvų-mokytojų
tarpusavio ryšio kūrimo svarbą, galimybes ir būdus. Rašau tiek apie paprastus
bazinius savęs pažinimo kelius, tiek apie sudėtingesnį darbą su savimi (tėvams,
mokytojams) – savistabą, savianalizę, emocijų pažinimą ir valdymą, santykių
dinamiką ir analizę. Skaitau paskaitas ir vedu seminarus pedagogams, ugdymo
įstaigų vadovams, tėvams lytiškumo, savarankiškumo, atsakomybės, emocinio intelekto
ugdymo temomis.
Taip pat nuo 2014 metų dirbu Lietuvos
kriminalinės policijos biuro Kriminalinės žvalgybos mokymo centre lektore
(Bendravimo psichologijos pagrindai, Streso valdymas, Kognityvinių procesų
pagrindai, Stereotipai ir nuostatos, Komandos formavimas) ir visapusiškai
prisidedu prie personalo atrankų vykdymo (nuo asmenybės ištyrimo iki asmeninių
pokalbių bei profesinių savybių analizės) – dalyvauju atrankų į kriminalinės
žvalgybos rezervą procese kaip viena iš komisijos narių. Taip pat dalyvauju
nepilnamečių apklausų teisiniame procese ir mokau pareigūnus tinkamo apklausų
vykdymo taktikų bei metodų, kurie būtų suderinti su žmogaus teisėmis ir
pasitarnauti informacijos gavime, o ne reikalaujant prisipažinimo.
Nuolat priimu studentus iš įvairių universitetų
(LSMU, VDU, VU, MRU) praktikai tiek policijos įstaigoj, tiek mokykloje. Tikiu,
kad tai geriausia, ką gali duoti psichologas praktikas – realų vaizdą apie tai,
ką veikia ir dar galėtų nuveikti psichologas. Taip, tikiu, palengvinu
ateities psichologijos krypties pasirinkimą būsimiems specialistams. Esu
dėkinga galimybei nuolat mokytis iš jaunų žmonių patirčių, idėjų ir minčių.
Esu ilgametė Lietuvos psichologų
sąjungos narė ir noriu visapusiškai prisidėti prie šios organizacijos sėkmingo
ir prasmingo gyvavimo – aktyvesnio psichologų įsitraukimo skatinimo priimant
sprendimus visos Lietuvos mastu. Kalbu apie tokias sritis kaip vaikų
apsaugojimas teisiniuose procesuose, lytiškumo ugdymo mokyklose gairių
pateikimas mokyklų specialistams, aiškios ir vieningos psichologų pozicijos
apie LGBTQ+ transliavimas ir įsitraukimas į visuomenės švietimą. Dar daug
norėtųsi nuveikti švietimo srityje – atstovėti pozicijas dėl vaikų brandumo
mokyklai (iš)tyrimo klausimo, egzaminų organizavimo ir prasmingumo, patyčių
prevencijos ir „kitaip“ mąstančių ir/ar atrodančių žmonių normalizavimo
temomis.
Aš, Agnė Laskytė, biomedicinos mokslų
daktarė (nuo 2009 m.), turinti mokyklinės krypties psichologijos magistro
išsilavinimą (nuo 2004 m.) ir šiuo metu besigilinanti vaikų-tėvų-mokytojų
santykio (-ių) bei jo (jų) panaudojimo ugdymo(si) procesuose mokykloje sritimi
bei nepilnamečių, kaip teisinio proceso dalyvių, apsaugos klausimais.
Esu Herojaus pradinės mokyklos psichologė ir Didelių
vaikų puslapio Facebook ir Instagram įkūrėja, turinio rašytoja ir iliustracijų
kūrėja. Viešose erdvėse stengiuosi skleisti žinią apie vaikų-tėvų-mokytojų
tarpusavio ryšio kūrimo svarbą, galimybes ir būdus. Rašau tiek apie paprastus
bazinius savęs pažinimo kelius, tiek apie sudėtingesnį darbą su savimi (tėvams,
mokytojams) – savistabą, savianalizę, emocijų pažinimą ir valdymą, santykių
dinamiką ir analizę. Skaitau paskaitas ir vedu seminarus pedagogams, ugdymo
įstaigų vadovams, tėvams lytiškumo, savarankiškumo, atsakomybės, emocinio intelekto
ugdymo temomis.
Taip pat nuo 2014 metų dirbu Lietuvos
kriminalinės policijos biuro Kriminalinės žvalgybos mokymo centre lektore
(Bendravimo psichologijos pagrindai, Streso valdymas, Kognityvinių procesų
pagrindai, Stereotipai ir nuostatos, Komandos formavimas) ir visapusiškai
prisidedu prie personalo atrankų vykdymo (nuo asmenybės ištyrimo iki asmeninių
pokalbių bei profesinių savybių analizės) – dalyvauju atrankų į kriminalinės
žvalgybos rezervą procese kaip viena iš komisijos narių. Taip pat dalyvauju
nepilnamečių apklausų teisiniame procese ir mokau pareigūnus tinkamo apklausų
vykdymo taktikų bei metodų, kurie būtų suderinti su žmogaus teisėmis ir
pasitarnauti informacijos gavime, o ne reikalaujant prisipažinimo.
Nuolat priimu studentus iš įvairių universitetų
(LSMU, VDU, VU, MRU) praktikai tiek policijos įstaigoj, tiek mokykloje. Tikiu,
kad tai geriausia, ką gali duoti psichologas praktikas – realų vaizdą apie tai,
ką veikia ir dar galėtų nuveikti psichologas. Taip, tikiu, palengvinu
ateities psichologijos krypties pasirinkimą būsimiems specialistams. Esu
dėkinga galimybei nuolat mokytis iš jaunų žmonių patirčių, idėjų ir minčių.
Esu ilgametė Lietuvos psichologų
sąjungos narė ir noriu visapusiškai prisidėti prie šios organizacijos sėkmingo
ir prasmingo gyvavimo – aktyvesnio psichologų įsitraukimo skatinimo priimant
sprendimus visos Lietuvos mastu. Kalbu apie tokias sritis kaip vaikų
apsaugojimas teisiniuose procesuose, lytiškumo ugdymo mokyklose gairių
pateikimas mokyklų specialistams, aiškios ir vieningos psichologų pozicijos
apie LGBTQ+ transliavimas ir įsitraukimas į visuomenės švietimą. Dar daug
norėtųsi nuveikti švietimo srityje – atstovėti pozicijas dėl vaikų brandumo
mokyklai (iš)tyrimo klausimo, egzaminų organizavimo ir prasmingumo, patyčių
prevencijos ir „kitaip“ mąstančių ir/ar atrodančių žmonių normalizavimo
temomis.
Aš, Agnė Laskytė, biomedicinos mokslų
daktarė (nuo 2009 m.), turinti mokyklinės krypties psichologijos magistro
išsilavinimą (nuo 2004 m.) ir šiuo metu besigilinanti vaikų-tėvų-mokytojų
santykio (-ių) bei jo (jų) panaudojimo ugdymo(si) procesuose mokykloje sritimi
bei nepilnamečių, kaip teisinio proceso dalyvių, apsaugos klausimais.
Esu Herojaus pradinės mokyklos psichologė ir Didelių
vaikų puslapio Facebook ir Instagram įkūrėja, turinio rašytoja ir iliustracijų
kūrėja. Viešose erdvėse stengiuosi skleisti žinią apie vaikų-tėvų-mokytojų
tarpusavio ryšio kūrimo svarbą, galimybes ir būdus. Rašau tiek apie paprastus
bazinius savęs pažinimo kelius, tiek apie sudėtingesnį darbą su savimi (tėvams,
mokytojams) – savistabą, savianalizę, emocijų pažinimą ir valdymą, santykių
dinamiką ir analizę. Skaitau paskaitas ir vedu seminarus pedagogams, ugdymo
įstaigų vadovams, tėvams lytiškumo, savarankiškumo, atsakomybės, emocinio intelekto
ugdymo temomis.
Taip pat nuo 2014 metų dirbu Lietuvos
kriminalinės policijos biuro Kriminalinės žvalgybos mokymo centre lektore
(Bendravimo psichologijos pagrindai, Streso valdymas, Kognityvinių procesų
pagrindai, Stereotipai ir nuostatos, Komandos formavimas) ir visapusiškai
prisidedu prie personalo atrankų vykdymo (nuo asmenybės ištyrimo iki asmeninių
pokalbių bei profesinių savybių analizės) – dalyvauju atrankų į kriminalinės
žvalgybos rezervą procese kaip viena iš komisijos narių. Taip pat dalyvauju
nepilnamečių apklausų teisiniame procese ir mokau pareigūnus tinkamo apklausų
vykdymo taktikų bei metodų, kurie būtų suderinti su žmogaus teisėmis ir
pasitarnauti informacijos gavime, o ne reikalaujant prisipažinimo.
Nuolat priimu studentus iš įvairių universitetų
(LSMU, VDU, VU, MRU) praktikai tiek policijos įstaigoj, tiek mokykloje. Tikiu,
kad tai geriausia, ką gali duoti psichologas praktikas – realų vaizdą apie tai,
ką veikia ir dar galėtų nuveikti psichologas. Taip, tikiu, palengvinu
ateities psichologijos krypties pasirinkimą būsimiems specialistams. Esu
dėkinga galimybei nuolat mokytis iš jaunų žmonių patirčių, idėjų ir minčių.
Esu ilgametė Lietuvos psichologų
sąjungos narė ir noriu visapusiškai prisidėti prie šios organizacijos sėkmingo
ir prasmingo gyvavimo – aktyvesnio psichologų įsitraukimo skatinimo priimant
sprendimus visos Lietuvos mastu. Kalbu apie tokias sritis kaip vaikų
apsaugojimas teisiniuose procesuose, lytiškumo ugdymo mokyklose gairių
pateikimas mokyklų specialistams, aiškios ir vieningos psichologų pozicijos
apie LGBTQ+ transliavimas ir įsitraukimas į visuomenės švietimą. Dar daug
norėtųsi nuveikti švietimo srityje – atstovėti pozicijas dėl vaikų brandumo
mokyklai (iš)tyrimo klausimo, egzaminų organizavimo ir prasmingumo, patyčių
prevencijos ir „kitaip“ mąstančių ir/ar atrodančių žmonių normalizavimo
temomis.
Agnės Laskytės gyvenimo
aprašymas (CV)

JOLANTA DIMŠIENĖ
Aš dirbu su vaikais, todėl daugiausia gilinuosi į amžiaus
tarpsnių psichologiją ir vaikams kylančių problemų sprendimą (tarpusavio
santykiai, elgesio, emocinių problemų sprendimas, pagalba smurto ir
psichologinių krizių atvejais, profesinis konsultavimas). Dažniausiai dirbu su
vaikais vyresniais negu 10 metų, todėl gilinuosi į pagalbos jiems priemones ir
būdus.
Pagrindinės veiklos sritys: Psichologinis vaikų ir jų tėvų
konsultavimas. Psichologinė pagalba krizių atvejais.
Turiu patirties dalyvaudama Švietimo, mokslo ir sporto
ministerijos sudarytose darbo grupėse, kurių tikslas buvo parengti švietimo
pagalbą reglamentuojančius teisės aktus, tikiuosi, kad ši patirtis bus naudinga
dirbant LPS Valdyboje.
Dirbu Lietuvos švietimo įstaigose dirbančių psichologų
atestacinės komisijos darbe, todėl šią patirtį galėčiau pritaikyti analizuojant
psichologo kompetencijos ribas ir padedant spręsti dėl to kylančias problemas.
Virš 27 metų dirbu psichologo praktinį Alytaus miesto
pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, o dabar ir Alytaus rajono Daugų Vlado
Mirono gimnazijoje. Ši patirtis padėtų spręsti psichologams kylančias problemas
švietimo įstaigose.
Dirbdama mokykloje bei tarnyboje nuolatos gilinu savo
žinias. Dalyvavau įvairių institucijų kvalifikacijos tobulinimo renginiuose,
kuriuose gilinau savo psichologinės pagalbos teikimo bei vadybines žinias. Teko
savo profesines žinias gilinti Švedijoje, Danijoje, Anglijoje, Lenkijoje,
Turkijoje, Suomijoje. Su kitais Alytaus miesto pedagoginės psichologinės
tarnybos specialistais nuo 1999 m. organizuoju ir vykdau kvalifikacijos
tobulinimo renginius pedagogams bei švietimo pagalbos specialistams.
Aš dirbu su vaikais, todėl daugiausia gilinuosi į amžiaus
tarpsnių psichologiją ir vaikams kylančių problemų sprendimą (tarpusavio
santykiai, elgesio, emocinių problemų sprendimas, pagalba smurto ir
psichologinių krizių atvejais, profesinis konsultavimas). Dažniausiai dirbu su
vaikais vyresniais negu 10 metų, todėl gilinuosi į pagalbos jiems priemones ir
būdus.
Pagrindinės veiklos sritys: Psichologinis vaikų ir jų tėvų
konsultavimas. Psichologinė pagalba krizių atvejais.
Turiu patirties dalyvaudama Švietimo, mokslo ir sporto
ministerijos sudarytose darbo grupėse, kurių tikslas buvo parengti švietimo
pagalbą reglamentuojančius teisės aktus, tikiuosi, kad ši patirtis bus naudinga
dirbant LPS Valdyboje.
Dirbu Lietuvos švietimo įstaigose dirbančių psichologų
atestacinės komisijos darbe, todėl šią patirtį galėčiau pritaikyti analizuojant
psichologo kompetencijos ribas ir padedant spręsti dėl to kylančias problemas.
Virš 27 metų dirbu psichologo praktinį Alytaus miesto
pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, o dabar ir Alytaus rajono Daugų Vlado
Mirono gimnazijoje. Ši patirtis padėtų spręsti psichologams kylančias problemas
švietimo įstaigose.
Dirbdama mokykloje bei tarnyboje nuolatos gilinu savo
žinias. Dalyvavau įvairių institucijų kvalifikacijos tobulinimo renginiuose,
kuriuose gilinau savo psichologinės pagalbos teikimo bei vadybines žinias. Teko
savo profesines žinias gilinti Švedijoje, Danijoje, Anglijoje, Lenkijoje,
Turkijoje, Suomijoje. Su kitais Alytaus miesto pedagoginės psichologinės
tarnybos specialistais nuo 1999 m. organizuoju ir vykdau kvalifikacijos
tobulinimo renginius pedagogams bei švietimo pagalbos specialistams.
Jolantos Dimšienės gyvenimo
aprašymas (CV)

EDVARDAS ŠIDLAUSKAS
Profesinio
gilinimosi sritys yra mokyklinė (paauglių) bei socialinė psichologija. Šiuo
metu, Vilniaus Balsių progimnazijos Psichologas, projekto psichika.eu
Psichologas, redaktorius ir administratorius.
Gimiau ir išaugau Vilniuje, visada domino žmogus,
antropologine prasme, saviugdos, savęs pažinimo temos, tad to pasekoje įgijau
psichologijos ir filosofijos magistro laipsnius. Sukūriau keletą internetinių
švietėjiškų projektų: citatos.com, filosofija.info, psichika.eu. Šiuo metu esu
LSMU psichoterapijos studijų dalyvis, baigiamojo kurso. Mokykloje psichologu
dirbu septynis metus.
Mano pagrindinis lūkestis ir siekis LPS Valdyboje
prisidėti prie psichologų švietimo sistemoje darbo sąlygų gerinimo.
Profesinio
gilinimosi sritys yra mokyklinė (paauglių) bei socialinė psichologija. Šiuo
metu, Vilniaus Balsių progimnazijos Psichologas, projekto psichika.eu
Psichologas, redaktorius ir administratorius.
Gimiau ir išaugau Vilniuje, visada domino žmogus,
antropologine prasme, saviugdos, savęs pažinimo temos, tad to pasekoje įgijau
psichologijos ir filosofijos magistro laipsnius. Sukūriau keletą internetinių
švietėjiškų projektų: citatos.com, filosofija.info, psichika.eu. Šiuo metu esu
LSMU psichoterapijos studijų dalyvis, baigiamojo kurso. Mokykloje psichologu
dirbu septynis metus.
Mano pagrindinis lūkestis ir siekis LPS Valdyboje
prisidėti prie psichologų švietimo sistemoje darbo sąlygų gerinimo.
Edvardo Šidlausko gyvenimo
aprašymas (CV)
SAID DADAŠEV
Esu psichologas, teikiu individualias
konsultacijas suaugusiems asmenims. Psichologijos studijų metu gilinausi ir iki
šiol daugiausia domiuosi savižudybių prevencijos tema, taip pat - įvairių
krizių ir traumų psichologija bei pagalba po sukrečiančių įvykių. Turiu profesinės
įkalintų asmenų, pabėgėlių konsultavimo patirties.
Psichologijos magistro (2012 m.) ir
doktorantūros (2017 m.) studijas baigiau Vilniaus universitete. Šiuo metu
mokausi Egzistencinės terapijos Humanistinės ir egzistencinės psichologijos
institute. Mano profesinė patirtis:
- Savanoris konsultantas. Jaunimo linija. Emocinės paramos teikimas telefonu ir
internetu (2009 - 2016 m.);
- Klinikinis psichologas. Sveikatos priežiūros tarnyba, Lukiškių tardymo
izoliatorius-kalėjimas. Klinikinis psichologinis suimtųjų ir
nuteistųjų vertinimas bei konsultavimas, paskaitų vedimas pareigūnams
(2012 - 2018 m.);
- Psichologas. Privati praktika. Individualus suaugusiųjų konsultavimas, paskaitų ir praktinių seminarų
vedimas (nuo 2016 m.);
- Psichologas. Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija. Individualus prieglobsčio prašytojų ir
pabėgėlių konsultavimas, paskaitų vedimas specialistams (2016 - 2022 m.);
- Mokslo darbuotojas. Suicidologijos tyrimų centras, Psichologijos
institutas, Filosofijos fakultetas, Vilniaus universitetas. Mokslinių tyrimų vykdymas, pranešimų ir straipsnių
rengimas, rekomendacijų teikimas (nuo 2018 m.).
- Asistentas. Psichologijos institutas, Filosofijos fakultetas, Vilniaus
universitetas. Pagrindinės veiklos: paskaitų ir seminarų vedimas
studentams (nuo 2022 m.)
Man svarbu prisidėti prie savižudybių
prevencijos, psichologų bendruomenės stiprinimo, pagrindinių žmogaus teisių
užtikrinimo labiau pažeidžiamoms visuomenės grupėms (pabėgėliai, LGBTQ+,
nukentėję nuo nusikaltimų ar bausmę įkalinimo įstaigose atliekantys žmonės).
Said Dadašev gyvenimo
aprašymas (CV)
|
|
LPS renginiai |
|
|
|
|
|
|
|
|