|
LPK 2021 programa
TARPTAUTINIS
LIETUVOS PSICHOLOGŲ KONGRESAS „PATIRTIS
BE SIENŲ“
2021
m. balandžio 19-24 d.
Kongresas
ir prieškongresiniai renginiai skirti psichologams, medicinos psichologams,
psichoterapeutams, socialiniams darbuotojams, visuomenės sveikatos
specialistams, visų specialybių gydytojams, visų specializacijų slaugytojams,
išplėstinės praktikos slaugytojams, švietimo sistemoje dirbantiems specialistams.
Į
prieškongresinius seminarus buvo reikalinga išankstinė registracija, kuri
baigėsi balandžio 1 d.! Dalyviai
gaus LSMU MEDAS sistemoje registruotus kvalifikacijos kėlimą patvirtinančius
pažymėjimus. Kvalifikacijos kėlimo valandų skaičius priklausys nuo išklausytų
seminarų trukmės, nurodytos programoje. Prieškongresinių seminarų valandos
skaičiuojamos atskirai nuo Kongreso valandų.
Dalyviams,
užsiregistravusiems į Kongresą ir sumokėjusiems dalyvio mokestį iki
2021 m. balandžio 1 d., bus
išduodami LSMU MEDAS sistemoje registruoti ir kvalifikacijos kėlimą
patvirtinantys pažymėjimai (18 val.). Vėliau užsiregistravusiems bus išduodami
LPS pažymėjimai, patvirtinantys dalyvavimą renginyje. Kvalifikacinės valandos
(18 val.) užskaitomos dalyvaujantiems vienoje iš paraleliai vyksiančių balandžio
19 d. diskusijų ir visose balandžio 23-24 d. Kongreso veiklose.
Prieškongresinių seminarų ir kongreso sesijų dalyviams bus
išduodami elektroniniai pažymėjimai, kuriems reikalinga registracija sistemoje
MEDAS: https://medas.lsmu.lt/konferencijos. Detalesnė informacija apie tai bus
siunčiama el. paštu užsiregistravusiems dalyviams.
Visa naujausia informacija
Bendraisiais klausimais
dėl LPK prašome kreiptis el. paštu lpk@psichologusajunga.ltarba
tel. nr. +370 673 31197
PRIEŠKONGRESINIAI RENGINIAI
2021 m. balandžio 19–22 d.
2021 m. balandžio 19
d., pirmadienis |
Prieškongresiniai
seminarai |
12:00-15:00 |
Prieškongresinis seminaras I (Reikalinga išankstinė registracija)
Prof.
Nida Žemaitienė, Valija Šap
Savižala: ką su tuo daryti? |
Prieškongresinis seminaras II (Reikalinga išankstinė registracija)
Dr. Ieva
Šidlauskaitė-Stripeikienė
Naratyvinis požiūris į pasaulį
(seminaro
trukmė 12:00-14:15) |
Diskusijos |
16:00-17:30 |
Diskusija I (Kongreso
renginys)
Nevyriausybinė organizacija savižudybių prevencijoje: už ir
prieš
Moderuoja: prof. dr. Nida Žemaitienė, dr. Vygintas Grinis |
Diskusija
II (Kongreso renginys)
Nepatogūs
klausimai – kiek drąsūs / laisvi jaučiamės kalbėti?
Moderuoja: dr. Roza Joffė-Luinienė,
Dalia Guzaitienė |
2021 m. balandžio 20 d., antradienis |
12:00-15:00 |
Prieškongresinis seminaras III (Reikalinga išankstinė registracija)
Dr.
Vaidilutė Asisi
Ankstyva vaikų psichopatologija:
Aktyvumo ir dėmesio sutrikimai mažų vaikų ir ikimokykliniame amžiuje |
16:00-19:00 |
Prieškongresinis seminaras IV (Reikalinga išankstinė registracija)
Dr.
Giedrė Jonušienė, dr. Aistė Pranckevičienė
Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas
suaugusiojo amžiuje: klinika, diferencinė diagnostika, neuropsichologinis įvertinimas
ir pagalbos galimybės |
2021 m. balandžio 21, trečiadienis |
12:00-13:00 |
Somatinė
meditacija: kūnas-kvėpavimas-vaizduotė
Kūno
psichoterapeutė Auksė Luišaitė
(nemokamas renginys Kongreso dalyviams) |
18:00-19:30 |
Pomėgių
kambarys
(nemokamas renginys Kongreso dalyviams) |
2021 m. balandžio 22 d., ketvirtadienis |
12:00-13:00 |
Nuotolinė
ekskursija realiu laiku „Kauno „Aukso amžiaus“ projektas: Veterinarijos
akademija“
Gidas
Deimantas Ramanauskas
(nemokamas renginys Kongreso dalyviams) |
18:00-19:30 |
Socialinė
programa visuomenei ,,Ar vis dar bijai psichologo?“
Diskusijos
moderatorius: psichoterapeutas prof. Rimantas Kočiūnas
Dalyviai:
aktorė, laidų vedėja Jurgita Jurkutė; Lietuvos triatlono rinktinės narys ir
buvęs Lietuvos plaukimo rinktinės narys Igor Georgij Kozlovskij; žurnalistė
Rimantė Kulvinskytė; LSMU Kauno klinikų Anesteziologijos skyriaus vedėjas
prof. Andrius Macas
(nemokamas renginys visuomenei, vyks
tiesioginė transliacija) |
KONGRESAS
2021 m. balandžio 23-24
d.
2021 m. balandžio 23 d., penktadienis
08:30-08:45 |
Dalyvių prisijungimas
prie nuotolinės platformos
(renginio
platforma bus patikslinta prieš Kongresą) |
08:45-09:30 |
Kongreso atidarymas |
|
Plenarinių pranešimų sesija I
Moderuoja: doc. dr. Roma Šimulionienė |
09:30-10:15
10:15-11:00 |
Prof. dr. Nida Žemaitienė (Lietuva)
Kaip jaučiasi žmonės baltais chalatais?
Prof. dr. Tomas Krilavičius (Lietuva)
Kiek intelekto dirbtiniame intelekte? |
11:00-11:30 |
Pertrauka |
11:30-13:00 |
Plenarinių pranešimų sesija II
Moderuoja: doc. dr.
Giedrė Širvinskienė |
11:30-12:15
12:15-13:00 |
Dr. Vaidilutė Asisi
(Austrija)
Ankstyva vaikų
psichopatologijos diagnostika tėvų ir vaikų santykių kontekste. DC:0–5™ –
Kūdikių ir mažų vaikų psichikos sveikatos ir raidos sutrikimų diagnostinė
klasifikacija
Dr. Virginija
Ribakovienė (Danija)
Asmenybės sutrikimų
diagnozė – dilema vaikų ir paauglių psichiatrijoje |
13:00-14:00 |
Pietų pertrauka |
14:00-15:30 |
|
Žodiniai pranešimai
Darbo, organizacinė ir verslo psichologija |
Žodiniai pranešimai
Vaiko
ir šeimos psichologija I
|
Simpoziumas
Probleminis
interneto naudojimas |
Diskusija
Klinikinių ir sveikatos psichologų profesinės veiklos
teisinis reglamentavimas Lietuvoje |
14:00-15:30 |
Žodiniai
pranešimai: Darbo, organizacinė ir verslo psichologija
Moderuoja: doc. dr.
Jurgita Lazauskaitė-Zabielskė |
14:00-14:15 |
J. Lazauskaitė-Zabielskė, A. Žiedelis, I.
Urbanavičiūtė
Nuotolinis darbas ir
darbuotojų gerovė: viršvalančių klimato organizacijoje ir galimybės
atsiriboti nuo darbo vaidmuo |
14:15-14:30 |
L. Cirtautienė, A. Endriulaitienė
Įsipareigojimo
organizacijai ir suvokiamo vadovavimo stiliaus sąsajos informacinių
technologijų komandose: kuo svarbus nuotolinis darbas? |
14:30-14:45 |
D. Bagdžiūnienė, L. Okunevičiūtė Neverauskienė, B.
Gruževskis, J. Moskvina
Užimtumas ir
subjektyvios gerovės psichologiniai veiksniai COVID - 19 pandemijos metu |
14:45-15:00 |
J. Margevičienė (Bakanauskaitė)
Psichologo vaidmuo
diegiant skaitmeninius sprendimus organizacijose |
15:00-15:15 |
A. Žiedelis,
J. Lazauskaitė-Zabielskė
Prasminga man ar
kitiems? Asmeninio ir socialinio darbo prasmingumo aspektų ilgalaikės sąsajos |
15:15-15:30 |
Klausimai ir diskusija
|
14:00-15:30 |
Žodiniai
pranešimai: Vaiko ir šeimos psichologija I
Moderuoja: prof. dr. Roma Jusienė |
14:00-14:15 |
E. Baukienė,
R. Jusienė
Ilgalaikė
naudojimosi ekranais reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų miego kokybei, atsižvelgiant
į emocinį reaktyvumą bei tėvų taikomą
tvarką |
14:15-14:30 |
L. Rakickienė,
R. Jusienė, R. Breidokienė, I. Laurinaitytė, R.
Praninskienė
Ikimokyklinio
amžiaus vaikų prie įvairių ekranų leidžiamas laikas ir vizualiniai motoriniai
gebėjimai |
14:30-14:45 |
K. Plėšnytė-Čapkauskienė,
J. Radzevičienė, B. Lukšaitė
Socialinio atomo
diagramos ypatumai tarp 7-17 m. vaikų ir paauglių, kuriems diagnozuoti
psichiatriniai sutrikimai |
14:45-15:00 |
I. Pilkionienė,
N. Žemaitienė, J. Jonynienė
Paauglių socialinis
nerimas, vengimas ir suvokiama socialinė parama: kaip tai susiję? |
15:00-15:15 |
A. Griciūtė
Paauglių psichologinės gerovės rodikliai ir susiję
veiksniai COVID-19 pirmosios bangos karantino kontekste |
15:15-15:30 |
Klausimai ir diskusija
|
14:00-15:30 |
Simpoziumas: Probleminis interneto naudojimas
Moderuoja: dr. Julius
Burkauskas |
Simpoziumo pranešimų bei diskusijų trukmę numato moderatorius |
D. Šimkutė,
I. Griškova-Bulanova
Probleminis interneto naudojimas ir galvos smegenų aktyvumas |
V. Liaugaudaitė,
A. Pranckevičienė, G. Čeidaitė, J. Burkauskas
Probleminio interneto naudojimo ir su juo susijusių psichikos sutrikimų
simptomų vertinimas |
J. Gečaitė-Stončienė,
A. Saudargienė, L. L. Dainauskas, R. Naginienė
Probleminis interneto naudojimas tarp Lietuvos studentų COVID-19
pandemijos metu: psichinio distreso ir impulsyvumo vaidmuo |
Klausimai ir diskusija
|
14:00-15:30 |
Diskusija: Klinikinių ir sveikatos psichologų
profesinės veiklos teisinis reglamentavimas Lietuvoje
Moderuoja: Ieva
Salialionė, Aušra Griškonytė, Aušra Norė |
15:30-16:00 |
Pertrauka
|
16:00-17:30 |
PARALELINĖ SESIJA II |
Stendiniai pranešimai I
Klinikinė ir sveikatos
psichologija
Kitos psichologijos
sritys
|
Žodiniai pranešimai
Kitos psichologijos sritys |
Simpoziumas
COVID-19 pandemijos poveikis psichikos sveikatai:
moksliniai tyrimai ir ekspertų rekomendacijos |
Diskusija
Su vaikais dirbančių psichologų profesiniai
poreikiai, iššūkiai, galimybės prieš pirmąjį nacionalinį karantiną 2020 m. ir
dabar |
16:00-17:30 |
Stendiniai pranešimai: Klinikinė ir sveikatos psichologija; Kitos psichologijos sritys
Moderuoja: dr. Justina
Slavinskienė |
16:00-16:45 |
Pateikiami klausimai stendinių pranešimų autoriams raštu
pokalbio kambario susirašinėjimo laukelyje
(stendinių
pranešimų sąrašas pateiktas Kongreso programos pabaigoje) |
16:45-17:30 |
Atsakymai į klausimus ir diskusija stendinių pranešimų temomis |
16:00-17:30 |
Žodiniai
pranešimai: Kitos psichologijos sritys
Moderuoja: dr. Rasa Markšaitytė |
16:00-16:15 |
R. Markšaitytė,
A. Endriulaitienė, L. Šeibokaitė, J. Slavinskienė, D. Crundall, P.
Petrova Ventsislavova
Pavojaus kelyje
numatymo įgūdžių testo kūrimas pandemijos laikotarpiu – misija (ne)įmanoma |
16:15-16:30 |
K. Šmigelskas,
A. Griciūtė, G. Urbonaitė, L.
Digrytė-Šertvytienė, I. Banienė, G.
Argustaitė-Zailskienė
Savijauta ir streso
įveikos būdai karantino metu tarp sveikatos priežiūros ir farmacijos
specialistų |
16:30-16:45 |
R. Lekavičienė,
D. Antinienė, A. Rūtelionė, B. Šeinauskienė
Asmenybės polinkio į
materializmą mažinimas ugdant emocinį intelektą: programos konstravimo
problemos ir svarbiausios rekomendacijos |
16:45-17:00 |
T. Nikitina
Fenomenologinė nuostata psichologiniuose tyrimuose |
17:00-17:15 |
D. Šorytė, V. Pakalniškienė
Aplinkosauginių
vaiko nuostatų ir vaiko aplinkos veiksnių vaidmuo prognozuojant atliekų
rūšiavimo elgesį pradiniame mokykliniame amžiuje |
17:15-17:30 |
E. Urbutienė
„Ar tai mano
kaltė?“: psichologinių veiksnių reikšmė onkologinių ligų eigai ir prognozei |
16:00-17:30 |
Simpoziumas: COVID-19
pandemijos poveikis psichikos sveikatai: moksliniai tyrimai ir ekspertų
rekomendacijos
Moderuoja: prof. dr. Evaldas Kazlauskas |
Simpoziumo pranešimų bei diskusijų trukmę numato moderatorius |
O. Geležėlytė,
M. Kvedaraitė, A. Nomeikaitė, E. Kazlauskas
Stresas, adaptacijos sunkumai ir įveika COVID-19 pandemijos metu:
europinio tyrimo rezultatai |
R. Jusienė, R. Breidokienė, S. Girdzijauskienė,
R. Praninskienė, V. Urbonas
Vaikų psichikos sveikata ir jos veiksniai pandemijos dėl COVID-19 metu |
N. Žemaitienė,
M. Kukulskienė
Ar COVID-19 pandemijos metu žiniasklaidoje pateikiama informacija
siejosi su sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų savijauta? |
Klausimai ir diskusija |
16:00-17:30 |
Diskusija: Su vaikais dirbančių
psichologų profesiniai poreikiai, iššūkiai, galimybės prieš pirmąjį
nacionalinį karantiną 2020 m. ir dabar
Moderuoja:
Ingrida Bobinienė, dr. Vaida Kalpokienė |
17:30-17:45 |
Prisijungimas prie vakaro renginio |
17:45-18:15 |
Kongreso atidarymo vakaras su Jurgis DID
(nemokamas renginys Kongreso dalyviams) |
2021 m. balandžio 24 d., šeštadienis
09:15-09:30 |
Dalyvių prisijungimas prie
nuotolinių paralelinių sesijų kambarių |
09:30-11:00 |
PARALELINĖ SESIJA III |
Žodiniai pranešimai
Klinikinė ir sveikatos psichologija |
Simpoziumas
Psichotraumatologija raidos kontekste: Paauglių ir jaunimo
reakcijos į stresą |
Diskusija
Gerovės universiteto Lietuvoje link:
psichologo vaidmuo, galimybės ir ateities perspektyvos |
09:30-11:00 |
Žodiniai
pranešimai: Klinikinė ir sveikatos psichologija
Moderuoja: prof. dr. Dalia Antinienė |
09:30-09:45 |
I. Laurinaitytė,
A. Masiulionytė, K. Čunichina
Studentų
psichoaktyvių medžiagų vartojimo, psichologinės gerovės ir jų nepalankių
vaikystės patirčių sąsajos |
09:45-10:00 |
J. Janavičiūtė,
T. Vadvilavičius
Studentų psichologinė sveikata ir studijų rezultatai – koks
universiteto paramos vaidmuo? |
10:00-10:15 |
M. Kukulskienė,
R. Petrolienė
Psichologinio
atsparumo grupių LSMU studentams naudos vertinimas: „suprasti, kad tu toks ne
vienas” |
10:15-10:30 |
S. Dadašev,
D. Grigienė
Kaip artimieji
supranta buvusią nusižudžiusiųjų savižudybės riziką? |
10:30-10:45 |
E. Mažulytė-Rašytinė,
D. Gailienė
Suicidinis elgesys
kariuomenėje - (ne)pažinta problema |
10:45-11:00 |
E. Dereškevičiūtė,
G. Chomentauskas, R. Ališauskienė, G. Kalanavičiūtė, K. Paulauskaitė
Karantino poveikis emocijoms
COVID-19 pandemijos laikotarpiu |
09:30-11:00 |
Simpoziumas: Psichotraumatologija raidos kontekste: Paauglių ir jaunimo
reakcijos į stresą
Moderuoja: prof. dr. Evaldas Kazlauskas |
Simpoziumo pranešimų bei diskusijų
trukmę numato moderatorius |
I. Daniūnaitė, P. Želvienė
Smurto paplitimas Lietuvos paauglių imtyje: STAR-A studijos pradiniai
rezultatai |
I. Truskauskaitė-Kunevičienė, A. Dumarkaitė, R. Ostrauskaitė-Jurevičė,
G. Petrauskaitė
Jaunų suaugusiųjų adaptacija ir pozityvi psichikos sveikata, susidūrus
su gyvenimo stresoriais |
E. Kazlauskas, M. Kvedaraitė
Paauglių potrauminio streso reakcijų struktūra ir potrauminio streso
įvertinimo galimybės |
Klausimai ir diskusija
|
09:30-11:00 |
Diskusija:
Gerovės universiteto Lietuvoje link: psichologo
vaidmuo, galimybės ir ateities perspektyvos
Moderuoja: doc. dr. Rytis Pakrosnis,
dr. Laura Ustinavičiūtė-Klenauskė |
11:00-11:30 |
Pertrauka |
11:30-13:00 |
PARALELINĖ SESIJA IV |
Žodiniai pranešimai
Socialinė ir teisės psichologija |
Žodiniai pranešimai
Vaiko ir šeimos psichologija II |
Simpoziumas
Sidabrinė psichologija: vyresnio
amžiaus žmonių funkcionavimas ir poreikiai |
Diskusija
Toksiškas darbuotojas? Ką daryti?! |
11:30-13:00 |
Žodiniai
pranešimai: Socialinė ir teisės psichologija
Moderuoja: doc. dr. Alfredas
Laurinavičius |
11:30-11:45 |
A. Balundė,
G. Kaniušonytė, R. Žukauskienė
Ar
Vertybių-Tapatumo-Asmeninių normų modelis gali paaiškinti aplinką tausojantį
elgesį? Tęstinis tyrimas paauglių imtyje |
11:45-12:00 |
A. Balundė,
G. Perlavičiūtė
Ryšys tarp paauglių ir jų tėvų aplinkosauginių vertybių,
aplinkos tapatumo ir asmeninių normų tausoti aplinką: reprezentatyvus namų
ūkių tyrimas |
12:00-12:15 |
K. Čunichina, G. Valickas, D. Petkevičiūtė-Barysienė,
V. Mikuličiūtė, K. Vanagaitė
Suvokto seksualinio
priekabiavimo, situacinių veiksnių ir individualių tyrimo dalyvių charakteristikų
sąsajos |
12:15-12:30 |
G. Valickas, K. Vanagaitė
Prokurorų ir prokuratūrų vidinis ir išorinis įvaizdis |
12:30-12:45 |
D.
Petkevičiūtė-Barysienė
Teisės technologijų priėmimas ir teisingumo lūkesčiai |
12:45-13:00 |
Klausimai ir diskusija |
11:30-13:00 |
Žodiniai
pranešimai: Vaiko ir šeimos psichologija II
Moderuoja: dr. Jolita Jonynienė |
11:30-11:45 |
M. Kukulskienė,
N. Žemaitienė
Kūno išdavystė: ką
jaučia moterys, įvykus persileidimui? |
11:45-12:00 |
E. Mažulytė-Rašytinė
Lietuvoje gimdžiusių moterų subjektyvios gimdymo patirties
sąsajos su pogimdyvinio potrauminio streso ir pogimdyvinės depresijos
simptomais |
12:00-12:15 |
E. Rekašiūtė, I. Banienė
Mamų, slaugančių
onkologine liga sergantį vaiką, poreikiai ir požiūris į gydymo įstaigoje
teikiamas paslaugas |
12:15-12:30 |
J. Žilinskienė,
L. Digrytė- Šertvytienė, M.
Gaižauskaitė, G. Urbonaitė
Mokykla akistatoje
su lėtine liga: kaip sukurti saugią aplinką ugdymo įstaigoje I tipo diabetu sergantiems
vaikams |
12:30-12:45 |
J. Jonynienė,
I. Pilkionienė, R. Lingytė
STEP programa tėvams pandemijos laikotarpiu: ar verta gyvu
bendravimu paremtas tėvų grupes perkelti į nuotolį? |
12:45-13:00 |
Klausimai ir diskusija
|
11:30-13:00 |
Simpoziumas: Sidabrinė
psichologija: vyresnio amžiaus žmonių funkcionavimas ir poreikiai
Moderuoja: doc. dr. Vilmantė
Pakalniškienė |
Simpoziumo pranešimų bei diskusijų trukmę numato moderatorius |
O. Zamalijeva, R. Sadauskaitė, J. Eimontas, A. Bagdonas
Retrospektyvios sveikatos ir nepatenkintų sveikatos priežiūros poreikių
reikšmė vyresnio amžiaus žmonių psichologinei gerovei Baltijos šalyse |
A. Kairys,
V. Ivleva, V. Jurkuvėnas, V. Mikuličiūtė
Vyresnio amžiaus žmonės ir
melagingos naujienos: galimi veiksniai ir tyrimo galimybės |
R. Rimašiūtė-Knabikienė,
K. Čiuželienė
Besikeičiantis vyresnio amžiaus žmogaus portretas senėjančioje
visuomenėje: „Sidabrinės linijos“ įžvalgos ir perspektyvos |
Klausimai
ir diskusija |
11:30-13:00 |
Diskusija: Toksiškas
darbuotojas? Ką daryti?!
Moderuoja: Kpt. Miroslav Filistovič,
Tadas Vadvilavičius |
13:00-14:00 |
Pietų pertrauka
|
14:00-15:30 |
PARALELINĖ SESIJA V |
Stendiniai
pranešimai II
Vaiko ir šeimos psichologija
Edukacinė
psichologija
Socialinė
ir teisės psichologija
Darbo,
organizacinė ir verslo psichologija
|
Žodiniai pranešimai
Edukacinė psichologija |
Simpoziumas
Kompleksinio potrauminio streso
sutrikimas: kaip jį įvertinti ir kaip suteikti pagalbą? |
Diskusija
Tęstiniai tyrimai organizacijoje –
misija (ne)įmanoma? |
14:00-15:30 |
Stendiniai pranešimai: Vaiko ir šeimos
psichologija; Edukacinė psichologija; Socialinė ir teisės psichologija;
Darbo, organizacinė ir verslo psichologija
Moderuoja: dr. Renata Arlauskienė |
14:00-14:45 |
Pateikiami klausimai stendinių pranešimų autoriams raštu
pokalbio kambario susirašinėjimo laukelyje
(stendinių
pranešimų sąrašas pateiktas Kongreso programos pabaigoje) |
14:45-15:30 |
Atsakymai į klausimus ir diskusija stendinių pranešimų temomis |
14:00-15:30 |
Žodiniai
pranešimai: Edukacinė psichologija
Moderuoja: prof. dr. Ala Petrulytė |
14:00-14:15 |
A. Petrulytė, V.
Guogienė
Jaunesniojo
mokyklinio amžiaus vaikų socialinė emocinė sveikata Covid-19 pandemijos
krizės metu |
14:15-14:30 |
S. Girdzijauskienė,
G. Gintilienė, E. Baukienė, R. Jusienė
Nuotolinis pradinių
klasių mokinių mokymas: ar reikia skatinti tėvų įsitraukimą? |
14:30-14:45 |
D. Valiūnė,
A. Perminas
Dėmesingo įsisąmoninimo reikšmė paauglių pykčio kontrolės
intervencijose, taikomose mokyklose |
14:45-15:00 |
J. Lukoševičiūtė,
K. Šmigelskas
Mokyklos aplinkos veiksniai – svarbi paauglių psichologinės gerovės prielaida |
15:00-15:15 |
R. Kuprytė
Psichologas
mokykloje: kūrybiškumas ir inovacijos, vedančios į psichologo sampratos ir
veiklos kaitą |
15:15-15:30 |
D. Bagdžiūnienė, A. Liniauskaitė, D. Nasvytienė, A.
Kazlauskienė, E. Sakadolskienė
Stojančiųjų į
pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu psichologiniai veiksniai
|
14:00-15:30 |
Simpoziumas:
Kompleksinis potrauminio streso sutrikimas: kaip jį
įvertinti ir kaip suteikti pagalbą?
Moderuoja: dr. Odeta Geležėlytė |
Simpoziumo pranešimų bei diskusijų
trukmę numato moderatorius |
M. Kvedaraitė,
O. Geležėlytė, E. Kazlauskas
PTSS ir KPTSS įvertinimas Lietuvoje pagal TLK-11: Tarptautinio traumos
klausimyno (ITQ) psichometrinės savybės klinikinėje imtyje |
O. Geležėlytė,
M. Kvedaraitė, A. Kairytė, E. Kazlauskas
Kompleksinio potrauminio streso įvertinimo interviu pagal TLK-11
validacija Lietuvoje: pilotinio tyrimo rezultatai |
A. Dumarkaitė,
I. Truskauskaitė-Kunevičienė, G. Andersson, E.
Kazlauskas
Dėmesingu įsisąmoninimu paremta internetinė intervencija kompleksinio
potrauminio streso sutrikimui: veiksmingumo tyrimo rezultatai |
Klausimai ir
diskusija
|
14:00-15:30 |
Diskusija: Tęstiniai
tyrimai organizacijoje – misija (ne)įmanoma?
Moderuoja: dr. Giedrė Genevičiūtė-Janonė, doc. dr. Kristina
Kovalčikienė |
15:30-16:00 |
Pertrauka |
16:00-17:30
16:00-16:45
16:45-17:30 |
Plenarinių
pranešimų sesija III
Moderuoja: prof. dr. Liuda Šinkariova |
Prof.
dr. Linas Bieliauskas (JAV)
Kognityvinio
senėjimo įtaka kasdieniam funkcionavimui
Doc.
dr. Ramunė Grambaitė (Norvegija)
Klinikinė
neuropsichologija: tikrovė vakarų šalyse ir galimybė Lietuvoje |
17:30-18:15 |
Uždarymo ceremonija |
|
|
|
|
|
|
|
STENDINIAI
PRANEŠIMAI
2021 m. balandžio 23 d., penktadienis
16:00-17:30 |
Stendiniai
pranešimai I |
Klinikinė ir sveikatos psichologija |
1.1 |
M. Aušraitė,
K. Žardeckaitė-Matulaitienė
Psichologijos
studentų nuostatų apie psichikos sutrikimų turinčių vaikų ir paauglių
pavojingumą bei polinkio atsiriboti ypatumai |
1.2 |
J. Janavičiūtė,
L. Šinkariova
Kaip insultą
patyrusių pacientų saviveiksmingumas susijęs su depresiškumu ir
kognityvinėmis funkcijomis? |
1.3 |
I. Laurinaitytė, A. Masiulionytė
Studentų probleminio
žaidimo internete ypatumai ir sąsajos su psichologine gerove |
1.4 |
K. Mozūraitytė,
E. Rekašiūtė, N. Žemaitienė
Savižudybių
prevencijos „SUPREME AIM“ mokymų ilgalaikio efektyvumo vertinimas Lietuvos
savivaldybėse |
1.5 |
I. Muraškaitė,
K. Žardeckaitė-Matulaitienė
Praktikoje dirbančių
psichologų žinių apie autizmo simptomus ir pasitikėjimo savimi dirbant su
autistiškais asmenimis analizė |
1.6 |
A. Nomeikaitė,
O. Geležėlytė, M. Kvedaraitė, E. Kazlauskas
Stresinės patirties
ir minčių apie savižudybę sąsajos COVID-19 pandemijos metu |
1.7 |
D. Šakinytė,
A. Perminas
Dviejų internetinių,
trumpalaikių studentų streso įveikos intervencijų efektyvumas |
1.8 |
E. Šalkauskienė,
R. Pakrosnis
Sergančiųjų 2 tipo
cukriniu diabetu savirefleksijos gebėjimo ir sveikatos kontrolės lokuso
reikšmė jų ligos kontrolės nurodymų laikymuisi |
1.9 |
R. Šimulionienė,
R. Gedutienė
Vyresnių suaugusiųjų
adaptyvus funkcionavimas ir elgesio-emocijų sunkumai: įvertinimo galimybės
naudojant OASR/60+ |
1.10 |
E. Urvelytė,
A. Perminas
Studenčių kūno
funkcionalumo ir teigiamo kūno vertinimo sąsajos: prognostinis pozityvaus
kūno vaizdo modelis |
1.11 |
O. Zamalijeva,
M. Jurgelionytė, I. Tarasevičiūtė, M. Mitrauskas, K. Petrulėnaitė
Lietuviškasis
Psichikos sveikatos kontinuumo trumposios formos variantas: faktorių
struktūros ir patikimumo analizė |
1.12 |
J. Žilinskienė,
L. Šumskas, D. Antinienė, J. Jonynienė
I tipo cukriniu
diabetu sergančių vaikų ligos kontrolės ir tėčių auklėjimo stiliaus sąveika |
Kitos psichologijos
sritys |
1.13 |
K. Engesser
Ar pastangos,
įgyjant atlygį, veikia mokestinius sprendimus? |
1.14 |
E. Savickaitė-Kazlauskė, L. Švipas
Pozityviąja
psichologija bei kognityvinio elgesio ugdomuoju vadovavimu grįsta programa
antreprenerystės studentams |
2020 m. balandžio 24 d., šeštadienis
13:30-15:30 |
Stendiniai
pranešimai II |
Darbo, organizacinė ir verslo
psichologija |
2.1 |
L. Bukšnytė-Marmienė,
V. Šarkauskaitė
Ar darbuotojo
nuostatos į pokyčius organizacijoje yra reikšmingos įsitraukimui į darbą? |
2.2 |
L. Bukšnytė-Marmienė,
V. Šarkauskaitė
Darbuotojų,
pasižyminčių skirtingomis sociodemografinėmis charakteristikomis, nuostatų į
pokyčius ypatumai |
2.3 |
L. Bukšnytė-Marmienė, D. Valytė-Žeimienė
Sąsaja tarp
darbuotojo atribucijos organizacijos socialinės atsakomybės atžvilgiu ir
suvokiamo organizacinio teisingumo |
2.4 |
M. Morkevičiūtė,
A. Endriulaitienė
Sisteminė
sociodemografinių darboholizmo veiksnių apžvalga |
2.5 |
M. Morkevičiūtė,
A. Endriulaitienė
Psichosocialinės
darboholizmo pasekmės: sisteminės literatūros apžvalgos rezultatai |
Edukacinė psichologija |
2.6 |
D. Karkockienė, I.
Verbė
Mokytojų suvokiamas
kūrybiškumas ir jo raiška ugdymo procese |
2.7 |
K. Kravčenko,
L. Šeibokaitė, M. Motužė
Aprašomųjų ir
įsakomųjų normų sąsajos su paauglių alkoholio vartojimu: referentinės grupės
reikšmė |
2.8 |
A. Petrulytė, M. Jaskoitienė
Ikimokyklinio ugdymo
pedagogų sveikatos kontrolės lokuso, savęs vertinimo ir darbo patirties sąsajos
Covid-19 pandemijos krizės metu |
2.9 |
U. Pundzaitė,
J. Misiūnienė
Studentų akademinio
saviveiksmingumo sąsaja su akademiniais pasiekimais |
2.10 |
J. Razgulin,
K. Šmigelskas, G. Argustaitė-Zailskienė
Pirmo kurso
tarptautinių studentų prisitaikymas Lietuvoje ir jų psichikos sveikata |
2.11 |
T. Vadvilavičius,
J. Janavičiūtė
Studentų suvokiamos
universiteto paramos ir struktūros skalės (SPUSS) psichometriniai rodikliai
Lietuvos studentų imtyje |
Socialinė ir teisės psichologija |
2.12 |
J. Slavinskienė,
A. Endriulaitienė, L. Šeibokaitė, R. Markšaitytė
Tamsiosios triados
asmenybės bruožų ir sėkmės laikant vairavimo egzaminus sąsajos |
2.13 |
M. Vainalavičiūtė
Trečios ir septintos
klasės mokinių žinios ir požiūris į mokesčius |
Vaiko ir šeimos
psichologija |
2.14 |
R. Arlauskienė,
I. Lukšienė
Suaugusiųjų,
gyvenančių poroje, psichologinio smurto ir santykių efektyvumo sąsajos su jų
asmeninėmis pajamomis po pirmojo karantino Lietuvoje |
2.15 |
E. Baukienė,
R. Jusienė, R. Praninskienė, V. Urbonas,
R. Breidokienė
Vaikų miego kokybė
pandemijos dėl COVID-19 metu |
|
|
LPS renginiai |
|
|
|
|
|
|
|
|