Prisijungti

 
   

Apie LPS      Narystė      LPS nariai      Renginiai      EuroPsy      Vaikams      Klientams      Reglamentavimas      Žurnalistams      Psichologas organizacijoje 2019      Tėvams ir specialistams      LPK2019      Profesinė etika      Kontaktai      EN

Naujienos  /   LPS Naujienlaiškiai  /   Kitų organizacijų naujienlaiškiai  /  





           

                

                  







 


 
.

 

 

Balandžio 12 d. Įvyko švietimo sistemoje dirbančių psichologų IX-oji nacionalinė mokslinė konferencija : „Psichologinė parama šeimai: geroji patirtis”


2019 m. balandžio 12 d. Vilniuje,Vytauto Didžiojo universitete, Švietimo akademijoje, įvyko  devintoji  Lietuvos švietimo sistemoje dirbančių psichologų konferencija: Psichologinė parama šeimai: geroji patirtis“. Tai – svarbiausias Lietuvos psichologų sąjungos edukacinės psichologijos komiteto kasmetinis renginys. Į konferenciją  susirinko memažai dalyvių ne tik iš Vilniaus, bet ir kitų šalies miestų,  tai liudija susidomėjimą konferencijos tematika, profesinio gyvenimo įvykiais ir naujovėmis, bei rodo poreikį bendradarbiauti su kolegomis psichologais. Pagrindinė konferencijos teorinių bei praktinių užsiėmimų tematika – pagalba šeimai, sprendžiant įvairias vaikų problemas, bendravimas su vaikais, tėvais, ir pedagogais, tėvų konsultavimas esant specifinėms problemoms  (vaikų smurtas šeimoje, šeima ir LGBT ir kt.).

                      Konferencijos atidarymas prasidėjo  VDU Švietimo akademijos muzikos pedagogikos studijų studentų muzikiniu sveikinimu, kurie savo pasirodymu sukūrė teigiamą  ir darbingą emocinę nuotaiką. Po to sveikinimo žodžius tarė Vilniaus mero patarėjas švietimo ir ugdymo reikalams Albertas Lakštauskas, po jo tarė žodį LPS Valdybos narys doc. dr. Alfredas  Laurinavičius ir  LPS Valdybos narė  ir Edukacinės psichologijos komiteto pirmininkė prof. dr. Ala Petrulytė.

                      Konferencijos plenarinis  posėdis prasidėjo itin aktualiu ir diskusiniu pranešimu Lietuvos Respublikos Seimo, Švietimo ir mokslo komiteto narės Dovilė Šakalienės „Vaiko teisių apsaugos pokyčiai: teisinis reguliavimas ir praktiniai iššūkiai “. Po to sekė  profesorius iš Vokietijos, Saksonijos taikomųjų mokslų universiteteo, Marcus Stueck su pranešimu „Psychoneuroimmunological Effects of a new evidence based intervention with elements of Biodanza on wellbeing and health in adults and children“ / „Psichoneuroimunologinis naujos   įrodymais gristos intervencijos su Biodanza elementais poveikis suaugusių ir vaikų  savijautai “ ir Dainos Kremensienės pranešimas (Individualiosios psichologijos institutas) "Tikslo siekti kartu".

                      Konferencijos antroje ir trečioje dalyse tradiciškai veikė ,,kūrybinės dirbtuvės“, kurios buvo išskirtinai praktinio pobūdžio, ir kiekvienas dalyvis galėjo sudalyvauti dviejose dirbtuvėse pagal savo profesinius interesus. Pavardinsime dirbtuvių vedančiuosius ir jų temas: Diana Sturmane ir Anete Raykova (Latvija), Baltijos Biodanzos mokyklos Latvijoje psichologės magistrės  ir praktikės bei koordinatorės  THE PEDAGOGY OF LIFE”/ „GYVENIMO PEDAGOGIKA”,Alina Martinkutė-Vorobej (gimnazijos psichologė, LPS Edukacinės psichologijos komiteto narė) „SAUGIOS APLINKOS LGBT+ MOKINIAMS KŪRIMAS“, Jūratė Baltuškienė  "Tėvų linija - greita pagalbai šeimai“, Žydrė Arlauskaitė (mokyklos psichologė, individualiosios psichodinaminės krypties psichoterapeutė) „PAGALBA VAIKUI: TĖVŲ ĮSITRAUKIMAS Į UGDYMO PROCESĄ“, Evaldas Karmaza (psichologas, psichodramos terapeutas) „PAAUGLYSTĖ ATEINA: PARAMA TĖVAMS PRIIMTI VAIKŲ POKYČIUS UGDOMOJOJE-TERAPINĖJE IŠPLĖSTINĖJE GRUPĖJE", Gabrielė Tervidytė (socialinė darbuotoja, VšĮ „5 pojūčiai“) „MOKOMOSIOS IR ATPALAIDUOJANČIOS APLINKOS KŪRIMAS, STIMULIUOJANT JUTIMUS SENSORINE ĮRANGA“.

                      Konferencijos uždaryme kūrybinių dirbtuvių vedantieji ir dalyviai pasidalino refleksijomis, kurios suteikė daug vertingos informacijos bei idėjų konferencijos organizatoriams ir švietimo sistemoje dirbančių psichologų bendruomenei. 

                   Konferenciją organizavo LPS edukacinės psichologijos komitetas , o  talkininkavo puiki VDU Švietimo akademijos ir LiPSA studentų – savanorių komanda, kurių darbą koordinavo VDU Švietimo akademijos magistrantūros 2 kurso studentė Greta Jusevič.

 

Parengė Ala Petrulytė

LPS Valdybos narė  ir Edukacinės psichologijos komiteto pirmininkė

 

Konferencijos akimirkos:

 

   

  

  

     

 

 

 

 

LPS renginiai
 
 

















 

Apie LPS

Apie LPS
Prezidentė
Valdyba
Komitetai ir komisijos
Apdovanojimai
Biuras
Leidiniai
LPS savanorystės programa
Skirkite 2% GPM
Prisidėkite prie LPS veiklos!
LPS metinės ataskaitos
Privatumo politika
   Narystė

Apie narystę
Psichologams
Mokestis
Narystės anketa
   LPS nariai

LPS narių sąrašas
   Renginiai

Renginių grafikas
   EuroPsy

   Vaikams

Ko tikėtis iš psichologo?
Kokias atvejais gali padėti psichologas?
Kuo skiriasi psichologas, vaikų ir paauglių psichiatras, psichoterapeutas?
Kur rasti psichologą?
   Klientams

Kada kreiptis į psichologą?
Kuo skiriasi psichologas, psichiatras, psichoterapeutas ir kiti „psi“?
Ko tikėtis iš psichologo?
Kur rasti psichologą?
Kaip paruošti vaiką vizitui pas psichologą?
Noriu padėti prenatalinę netektį patiriančioms moterims. Kaip tapti kvalifikuota specialiste, galinčia pasiūlyti savo paslaugas medicinos įstaigoms?
Esu bedarbis, gyvenu Vilniuje. Kur galėčiau gauti nemokamas ar už nedidelę kainą psichoterapines paslaugas?
Filmų ir Knygų psichikos sveikatos temomis sąrašai
   Reglamentavimas

   Žurnalistams

   Psichologas organizacijoje 2019

Psichologas organizacijoje 2019
   Tėvams ir specialistams

   LPK2019

LPK 2019
LPK 2019 plenariniai pranešimai
LPK 2019 dalyvių registracija
Pranešimų santraukų teikimas
LPK 2019 organizatoriai
LPK 2019 vieta ir kontaktai
Ankstesni LPK
LPK 2019 programa
LPK 2019 prieškongresiniai seminarai
   Profesinė etika

Psichologų profesinės etikos kodeksas
Kaip pateikti nusiskundimą
EFPA etikos metakodeksas
Bendravimas su žiniasklaida
Mokslinių tyrimų etikos komisijos universitetuose
   Kontaktai